078-480264 Bereikbaar van 9:00 tot 18:00
  • Icon verzendingGratis verzending
    Geen verrassingen
  • Icon morgen in huisMorgen in huis
    Als je voor 16.00 bestelt
  • Icon bel onsBel ons
    Bel 078-480264 

Annuleren


Bestelling annuleren

U kunt uw bestelling of een artikel uit uw bestelling gemakkelijk annuleren.

Wanneer u de bestelling heeft gedaan, krijgt u een e-mail met een overzicht van uw bestelling.
Hierin vindt u o.a. de volgende gegevens;
- Ordernummer
- Bedrag
- Productgegevens

Als u contact met ons opneemt, via de telefoon of e-mail, kunt u aan ons doorgeven welk product u niet meer zou willen ontvangen of welke niet meer meegeleverd hoeft te worden. Dit dient u 24uur voor de dag van de levering aan ons door te geven, anders is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren.

Zodra uw bestelling succesvol is geannuleerd, komt uw betalingsverplichting te vervallen. Eventuele terugbetalingen worden dan zo spoedig mogelijk teruggestort. Hoe lang dit duurt per betaalmethode, kunt u nalezen bij terugstorttermijnen nalezen.

Het is mogelijk dat uw bestelling niet meer geannuleerd kan worden omdat deze al verwerkt is. In dit geval ontvangt u een e-mail waarin wij aangeven dat de zending is overgedragen aan onze bezorgdienst. U kunt uiteraard uw bestelling binnen 14 dagen, tegen een vergoeding van €85, retourneren.

↑ naar boven


Bestelling geannuleerd door Brandhout Gigant

Waarom is mijn bestelling geannuleerd door Brandhout Gigant?
Het kan zijn dat de Brandhout Gigant uw bestelling annuleert door verschillende redenen. Wanneer dit het geval is wordt u zo snel mogelijk ingelicht, wordt er besproken waarom de bestelling geannuleerd is en zal er een nieuwe datum worden gesproken om de bestelling te leveren. Wanneer u de bestelling annuleert, dan komt uw betalingsverplichting te vervallen of u ontvangt het betaalde bedrag terug. Hoe lang de terugstorting duurt per betaalmethode, kunt u nalezen bij terugstorttermijnen.

Mijn bestelling is geannuleerd omdat het artikel niet meer leverbaar is. Krijg ik automatisch een nieuw artikel toegestuurd?
Nadat de bestelling geannuleerd is, wordt u hier zo snel mogelijk over ingelicht. Vervolgens is er de mogelijkheid om een nieuwe datum te bespreken om de bestelling alsnog in goede orde te ontvangen.

↑ naar boven